Newsletter


Despagubiri intarzieri, anulari, zboruri, pierdere legatura - comision 0

Postat in data de 17th Aug 2021 @ 6:34 AM

despagubiri companii aeriene, despagubire zbor anulat, despagubiri zbor intarziat, despagubiri tarom anulare zbor, despagubiri pentru anulare zbor, despagubiri zbor, despagubiri zboruri, despagubiri avion

Dacă zborul ajunge cu mai mult de 3 ore întârziere și este vina companiei aeriene, aveți dreptul la despăgubiri.

Cum pot verifica dacă am dreptul la despăgubiri de zbor?

Drepturile dvs. de pasageri ai unei companii aeriene

Drepturile dvs. de pasageri aerieni sunt protejate de Regulamentul (CE) 261/2004, care prevede că puteți primi compensații de zbor în circumstanțe speciale. Aceste circumstanțe sunt după cum urmează: în cazul unei întârzieri de mai mult de 3 ore, anulare și supra-rezervare. Regulamentul a intrat în vigoare în 2004 și acoperă toți pasagerii care pleacă de la un aeroport european. Există, de asemenea, cazuri de pasageri care zboară în Europa din alte destinații la nivel mondial, care ar putea fi acoperite, de asemenea.

 

Dacă zborul dvs. a fost întrerupt din vina companiei aeriene, iar întreruperea corespunde criteriilor enumerate în Regulamentul UE 261/2004, atunci sunteți eligibil pentru compensație. Cel mai simplu mod de a afla dacă puteți obține despăgubiri de la compania aeriană este să completați formularul de cerere gratuit.

Compensația pentru o întârziere variază de la 250 EUR la 600 EUR per pasager. Suma pe care o veți primi de la compania aeriană depinde de distanță - cu cât este mai mare distanța zborului dvs., cu atât este mai mare compensarea.

despagubiri-companii-aeriene-zbor-anulat-intarziat-despagubiri-tarom-Ryanair-Blue-Air-Wizz-Air-Emirates-Alitalia-KLM-img837596736b76736527.jpg

Cum să verific dacă zborul meu este eligibil pentru despăgubiri?

Vă puteți baza pe noi pentru a afla dacă zborul dvs. este eligibil pentru despăgubiri, tot ce trebuie să faceți este să completați formularul nostru gratuit și vom începe să lucrăm pentru a obține banii dvs. Vom analiza cu atenție situația dvs. pentru a stabili dacă aveți dreptul să fiți plătit de compania aeriană.

Care sunt șansele mele de a primi despăgubiri?

Dacă zborul dvs. corespunde tuturor criteriilor, experții noștri cred că există o șansă de peste 90% să primiți compensații de la compania aeriană.

Cât mă va costa să depun o cerere și să îmi urmez drepturile în instanță, dacă este necesar?

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la taxele legale, doar relaxați-vă în timp ce echipa noastră va continua cu toți pașii necesari pentru a solicita despăgubirea dvs. Dacă câștigăm cazul dvs. în instanță, taxa noastră va fi dedusă din suma cu care veți fi despăgubit.

despagubiri-companii-aeriene-zbor-anulat-intarziat-despagubiri-tarom-Ryanair-Blue-Air-Wizz-Air-Emirates-Alitalia-KLM-img837596736b76736523.jpg

Cum pot verifica dacă cererea mea întârziată de despăgubire a zborului a expirat

Termenul depinde de legislația țării în care introduceți cererea. Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul nostru și vă vom analiza situația. După ce ne-ați furnizat datele zborului dvs., vom găsi o soluție adecvată.

Care sunt destinațiile care se califică pentru compensarea întârzierii zborului?

Această compensație pentru zborurile întârziate funcționează numai pentru destinații sau plecări reglementate de UE. Prin urmare, trebuie să aveți cel puțin un aeroport european pe bilet pentru a solicita plata. Cu toate acestea, pentru ca noi să vă analizăm în mod corespunzător situația, ar trebui să completați formularul gratuit de compensare.

despagubiri-companii-aeriene-zbor-anulat-intarziat-despagubiri-tarom-Ryanair-Blue-Air-Wizz-Air-Emirates-Alitalia-KLM-img837596736b76736529.jpg

Cât durează să obțin compensația pentru întârzierea zborului?

Procesul de obținere a unei rezoluții privind o cerere depinde de diverși factori, cum ar fi cooperarea companiei aeriene, motivele care au dus la întreruperea sau documentația disponibilă. Unele companii vă vor recunoaște drepturile, în timp ce altele vor trece lucrurile în fața instanței, încercând să descurajeze pasagerii să primească ceea ce li se datorează. Dar fii sigur, poți avea încredere în experții noștri să ia toate măsurile necesare pentru a combate astfel de tactici.

Experții noștri sunt familiarizați cu procesul de revendicare și se vor ocupa de toate în numele dvs. Avem experiența și resursele necesare pentru a vă ajuta să încasați plata fără efort din partea dvs.

Drepturile dvs. dacă zborul dvs. a fost întârziat

Timpul este bani - dacă zborul dvs. a ajuns la destinație cu mai mult de trei ore mai târziu decât era planificat, sunteți eligibil pentru compensație.

Drepturile dvs. dacă zborul a fost anulat

Notificarea este obligatorie - dacă compania aeriană nu v-a informat despre anularea zborului cu cel puțin 14 zile în avans, aveți dreptul la despăgubiri.

Drepturile dumneavoastră dacă vi s-a refuzat îmbarcarea

Locul dvs. ar trebui să fie garantat - dacă îmbarcarea dvs. este refuzată din cauza rezervării excesive, există șanse mari să fiți eligibil pentru compensație.

Drepturile dvs. dacă ați pierdut un zbor de legătură

În cazul în care pierdeți un zbor de legătură din cauza primei etape a călătoriei dvs., aveți dreptul la despăgubiri de la compania aeriană. Conform CE 261, sunteți eligibil să solicitați despăgubiri dacă apar aceste trei întreruperi ale zborului: un zbor întârziat cu 3 ore la destinația dvs. finală, anulare și refuz de îmbarcare.

 

Cereți acum compensația pentru zbor

Obțineți până la 600 € de la orice companie aeriană dacă zborul dvs. a fost perturbat

 

 

 

Aflați totul despre drepturile dvs. la noi

Deși milioane de pasageri aerieni călătoresc în fiecare an, din păcate, atât de puțini dintre ei sunt conștienți că sunt protejați de CE 261 în timp ce sunt în tranzit. Suntem aici pentru a vă ajuta să aflați mai multe despre drepturile dvs. și pentru a obține compensația pe care compania aeriană o datorează.

Drepturile dvs. de pasageri aerieni 

Drepturile pasagerilor aerieni implică legi specifice care susțin călătorii și pledează pentru protecție și despăgubire atunci când oamenii se confruntă cu întreruperi ale zborului.

Trebuie să știți că situația variază de la o țară la alta. De exemplu, în SUA există unele reglementări legate de situații precum zboruri supra-rezervate sau întârzieri de asfalt. Cu toate acestea, pasagerii găsesc adesea mai multă protecție în conformitate cu reglementările țărilor în care călătoresc. Legea CE 261 a Europei este cuprinzătoare și favorizează pasagerii prin faptul că companiile aeriene sunt responsabile financiar în caz de întreruperi ale zborului.

Din păcate, majoritatea oamenilor nu sunt conștienți de faptul că legea este de partea lor sau chiar că există drepturi ale pasagerilor. De fapt, 85% dintre pasagerii aerieni nu își cunosc drepturile.

Aflați totul despre drepturile dvs. la noi

Ne-am angajat să deservim toți pasagerii aerieni cu asistență și informații actualizate cu privire la drepturile dumneavoastră. Misiunea noastră este să vă ajutăm să înțelegeți tot ce trebuie să știți despre drepturile dumneavoastră. Încercăm întotdeauna să simplificăm anumite statui legale care vă sunt de partea dvs., astfel încât să știți ce prevede legea și cum o putem folosi în cazul în care ați suferit întreruperi ale zborului. Vă putem obține banii la care aveți dreptul dacă zborul dvs. a fost anulat, întârziat sau în cazul în care vi s-a refuzat îmbarcarea sau ați pierdut o conexiune.

 

Aer Lingus      Air Europa      Air France   

Air Malta      Alitalia      Austrian Airlines   

Blue Air    British Airways    Wizz Air

Czech Airlines   Emirates   Eurowings   

Finnair     KLM     LOT Polish Airlines   

Lufthansa   Norwegian Air   Qatar Airways 

 Ryanair    SAS Scandinavian     SWISS

 TAROM   Turkish Airlines  Brussels Airlines  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cautari similare: despagubiri companii aeriene, despagubire zbor anulat, despagubiri zbor intarziat, despagubiri pentru zboruri intarziate, despagubiri tarom anulare zbor, despagubiri pentru anulare zbor, despagubiri zbor anulat, despagubiri zbor, despagubiri zboruri, despagubire zbor intarziat, despagubiri avion, despagubiri pentru zboruri anulate, despagubiri zboruri anulate, despagubiri zboruri intarziate, despagubiri zbor anulat wizzair, despagubire zbor anulat tarom, despagubire zbor anulat blue air, despagubire zbor anulat coronavirus, despagubire zbor anulat lufthansa, despagubiri zbor anulat, despagubiri intarzieri avion, despagubiri zbor intarziat, despagubiri avion intarziat, despagubiri bilete avion, despagubiri zbor, despagubiri avion, despagubiri intarzieri zboruri, despagubire zbor intarziat wizz air, despagubire zbor intarziat blue air, despagubire zbor intarziat tarom, despagubire intarziere zbor wizz, despagubiri pentru zboruri anulate, despagubiri pentru zboruri intarziate, despagubire zbor srl, despagubiri tarom intarziere